czwartek, 16 października 2014

street style



Coraz bardziej czuć jesienny chłód, toteż czas wskoczyć w botki, owinąć się szalem, a cienkie sweterki zmienić na ramoneskę czy płaszczyk. Jeśli dobrze zainwestujemy w okrycie wierzchnie, posłuży nam ono przez kilka ładnych sezonów, tak jak moja kurtka którą mam już 3 rok. Jest uniwersalna i ponadczasowa, dlatego pasuje do wszystkiego. Warto robić przemyślane zakupy, które szybko nam się nie znudzą i będą zawsze dobrze wyglądać.

ang. More and more I feel the autumn chill, so it's time to wear boots, wrap a scarf, and thin sweaters to change a Ramones or coat. If I invest in this overcoat will serve it for several seasons, like my jacket which I have three years. It is universal and timeless, and therefore fits all. It should make thoughtful purchases that soon we will not get bored and will always look good.







kurtka/jacket - zara | bluzka/blouse - zara | spodnie/pants -bershka | buty/shoes - bershka | torba/bag - h&m | szal/scarf - h&m

24 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz :) Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zestaw jest genialny w swojej prostocie i swoim szyku!

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś bardzo ładna :) a strój fajny, na pewno wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz, podobają mi się takie ramoneski i masz naprawdę śliczną twarz, chętnie zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się szal, ma genialną długość, coś, co lubię :) W ogóle cała stylizacja bardzo fajna i wszędzie się nadaje :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielbię Twój styl, wg mnie pełna perfekcja!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej, to wielkie słowa! dziękuję bardzo! na pewno zajrzę :)

      Usuń
  7. Śliczna stylizacja i piękna kurtka. Będę musiała jej poszukać!
    Obserwuję
    hopelessdream13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie stylizacja wprost IDEALNA na jesień! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw i te botki *>*
    http://variouseverything.blogspot.com/2014/10/more.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw :) Rewelacyjnie w nim wygladasz!
    Sama bym taki nosiła :)
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje fankę numer 48 :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie wszystko połączone:) Śliczna torba*-*
    Obserwuje i liczę na to samo :*
    http://qualcossa-di-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetny styl! Stylizacja przypadła mi do gustu:) życzę powodzenia w dalszej pracy nad blogiem oraz moc modowych inspiracji :* pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie wyglądasz :) mam ta torbę hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Botki masz piękne no i szal <3 ideał!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, super torba :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw :)
    zapraszam: magdalenamalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń